450 media-matties
staan voor je klaar.

Constant voeg ik de allerbeste freelance ‘matties’ toe aan mijn netwerk, zodat we ook in jouw niche content kunnen maken.

Mediamattie werkt met 450+ freelancers...
Dit is wat we voor jou kunnen doen.

Video

Uitleganimaties, merkfilms of tv-reclames... kortom. Jouw bedrijf op beeld! Onmisbaar anno 2023.

Podcast

Van het bedenken van een uniek format tot het opnemen in een eigen studio. Let's start!

Websites / SEO

Je visitekaartje van het internet.
We schrijven de tekst, designen de pagina's en zetten hem online!

Social media campagnes

We maken voor jou de uniekste content! Op Tiktok, Instagram, Facebook, LinkedIn... alles!

Radioreclame

Onderschat niet wat (lokale) radioreclame kan doen. Wij maken een boodschap die blijft hangen!

Fotografie

Voor Insta, Linkedin of website. We zorgen voor een fotograaf waarmee het klikt. (pun intended)

Online advertenties

Op Google, maar ook op Facebook, Instagram en TikTok. Great strategy = key. Effe sparren?

Buitenreclame

Jouw bedrijf op een abri in de stad of OP EEN BUS?! Samen bedenken we een opvallend concept!

Merkstrategie/branding

Nieuwe (product)naam? Nieuw logo/huisstijl? Nieuwe slogan? Samen brainstormen!

Public Relations (PR)

Vanuit redactie-ervaring weten we hoe jij de (digitale) krant haalt. We adviseren je graag!

E-mail Marketing

Mailtjes die geopend worden en ook nog eens leuk zijn om te lezen.
Wij verzinnen ze voor jou!

Merkactivatie

Eén gedurfd guerillaconcept is genoeg om je merk voor altijd op de kaart te zetten. Wedden?

Maar de échte kracht...?

Die zit hem in het combineren tot een ijzersterke media-strategie...

CityTrainer Urban Tilburg

Opdrachtgever: Gemeente Tilburg
Soort: Social-media campagne

Matties: urbanamtenaar, JOSTAKID & Zoë Gielen

Jongeren van de straat bereiken door in te spelen op wat ZIJ vet vinden

Hoe bereik je ‘jongeren van de straat?’ Nou, in ieder geval niet door ‘yo yo yo’. Dat is namelijk niet cool, en enorme cringe. Hoe het niet moest wist ik, en ik had ook wel een idee over hoe het wel moest.
Samen met een fantastisch team bestaande uit een projectleider, designer JOSTAKID en copywriter Zoë kregen we van de Gemeente Tilburg de volledige creatieve vrijheid om twee maanden lang content te maken voor jongeren die goed waren in urban sports, dans, rap of zang. Mediamattie trad op als campagnebewaker, verzon concepten en stuurde het team aan. Het resultaat? De minimale vereiste om een pilot van het project te draaien zat binnen no-time vol met enthousiaste jongeren en de doelen werden al in de tweede week naar boven bijgesteld. Zó bereik je ‘jongeren van de straat!’

Opdrachtgever: Bob van Buuren
Soort: Website

Matties: Loeihard!

Hoe één deurtje genoeg is voor tientallen bakkies met BUUR...

De eerste keer dat ik Bob van Buuren sprak, wist ik al; dit is een unieke persoonlijkheid. Zo vrolijk, zo positief, zo inspirerend. Daar hoorde een net zo unieke website bij. Dat begint al bij de eerste indruk, waarbij je letterlijk op de deur van de site moet kloppen om binnen te komen. En zo zit in de hele site unieke losse copywriting verweven. Precies zoals Bob ook is. Met de site heeft Bob al menig bezoeker laten glimlachen, krijgt hij veel complimenten en heeft het al meerdere mensen enthousiast gemaakt voor zijn training positieve groepsvorming. Kortom; één positief succesverhaal. Lekker gewerkt BUUR!

Eén knop die de nationale media haalt.

Opdrachtgever: Mohamed El Ammari
Soort: Website, Social media en PR

Matties: Loeihard!

De werkdruk in de zorg is gigantisch hoog, maar de overheid wil alleen maar meer bezuinigen. Daarom wilde zorgmedewerker Mohamed El Ammari in oktober 2020 een nieuw platform op te zetten: Ik Waardeer De Zorg.  Mediamattie hielp vanaf het begin met het structureren van gedachten, het bedenken van het concept en de PR & social media campagne voor dit mooie doel. Het idee was een groot succes, met als absoluut hoogtepunt het halen van de landelijke media. Maar nog belangijker: Mohamed en ik zijn echte matties geworden en maanden na de succesvolle lanceringscampagne kan hij nog altijd bij me terecht voor advies over de uitbreiding van het platform.

Nóg meer werk...

Ben je na deze drie uitgelichte projecten nieuwsgierig naar nog meer werk? 

Klik op de slider hieronder om in de digitale archieven te duiken (duikbrevet niet verplicht) 🤿

Samenwerken met Mediamattie betekent
vol-le-dig uit je comfort-zone gaan...

Plan de c(h)ampagne

Nadat we kennis hebben gemaakt doorlopen we deze 4 stappen voordat de champagne open kan…

Visualiseren

We stellen vast wat we willen bereiken met wat we gaan maken.

Brainstormen

We gooien zoveel mogelijk krankzinnige ideeën op. Niets is fout.

Samenvoegen

We evalueren alle ideeën en combineren die resultaten tot 1 gouden eindconcept.

Evalueren

We kijken achteraf samen naar welke impact het concept heeft gemaakt.

Waar de kennis vandaan komt: Door talentenstation XM Radio kwam ik, na m'n stage bij BNNVARA terecht bij Radio 538 en Radio Veronica waar ik als radio producer iedere dag leerde wat wel en wat niet werkt op het gebied van audio. Deze kennis is gemakkelijk door te vertalen naar radiocommercials en podcasts. De passie voor radio is al vanaf m’n twaalfde levensjaar aanwezig en sindsdien heb ik heel veel kennis opgedaan door boeken te lezen, door cursussen te volgen maar vooral door lekker veel te proberen.

Beluister hier de wekelijkse real-life ondernemerspodcast 'Maat-Werk'

Zullen we een drankje doen?

Kies hieronder jouw favoriet!

Koffie

Thee

Fris

Biertje

Of stuur een mailtje naar verrasme@mediamattie.nl

Specialiteiten

Info

Copyright © 2023 Mediamattie

Kop koffie doen?

Kop thee doen?

Frisje doen?

Biertje doen?