Media-Masterplan!

Zo briljant, je had het zelf kunnen bedenken. ;-)

De mogelijkheden om nieuwe klanten te bereiken zijn tegenwoordig ein-de-loos.

Maar. Jouw tijd… niet.

Een volledige analyse van al jouw marketing, voor altijd terug te kijken.

Marketing is best ingewikkeld...

En tegenwoordig is er zoveel mogelijk, dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Het is heel normaal dat je vragen hebt als:

En ga zo maar door…

Een marketing agency inschakelen?
Te duur en teveel gedoe. Je wil het zelf kunnen doen.
Het is en blijft jouw bedrijf.

Een helikopterview is de oplossing.

Hoe lekker zou het zijn als er iemand van buitenaf mee kijkt naar al jouw marketing?

Je helpt quick fixes te ontdekken waardoor je de investering in no-time terug verdient.

Maar ook nieuwe kansen presenteert om klanten aan te trekken. 

Kortom; Jou zúlke briljante inzichten geeft, dat je ze zelf had kunnen bedenken. ;)

Het enige wat nodig is… is even uitzoomen.

 

Laat mij je helpen.

Mag ik je voorstellen aan…

HET MEDIA-MASTERPLAN

Eén ultieme video-analyse voor alle marketing die je nu al doet
(en ook vooral: niet doet)

Zo werkt het...

🎥 1 video
🔟 10 cruciale onderdelen gecheckt
⏱️ Gepresenteerd in 30 minuten

Ontdek welke kansen je kunt benutten die je nu dagelijks misloopt. 🙏

Dit wordt allemaal gecheckt...

Quanta costa?

250 euro én 30 minuten van je tijd om de video te kijken.

Pssst… maar één platform laten analyseren? Voor €50 heb je al een Media-meetlat. Dat is het Media-masterplan, maar dan met één specifiek onderdeel wat jij kiest; bijvoorbeeld alleen je Linkedin-profiel.
Klik hier om je media te meten.

Zij zijn al eigenaar van een
Masterplan...

Wie ben jíj om te vertellen wat ík moet doen?

Goeie vraag! Hey, ik ben Kjelwyn. 5 jaar lang (jeez! besefmoment.) leid ik nu m’n eigen mediabedrijf; Mediamattie. Daarmee maken we allerlei onderscheidende toffe content. Van social media  tot podcasts, websites en commercials. Al-les wat nodig is om ondernemers op te laten vallen én klanten aan te trekken.

Maar… juist ómdat er zo veel mogelijk is, is het belangrijk om te kijken wat je nou écht nodig hebt. Met het Media-Masterplan geef ik jou de inzichten en wat inspiratie zodat jij uiteindelijk zélf kunt bepalen wat de strategie wordt. En heb je nog wat extra hulp nodig? Dan heb je direct iemand op speed-dial die overweg kan met alle soorten content.

Ik ben ervan overtuigd dat ik je kan helpen!

Effe sparren?

Veelgestelde vragen

Voor wie is het Media Masterplan bedoeld?

Voor jou. Koop hier.

Nee iets minder flauw; Het media-Masterplan is ideaal als je niet bang bent voor feedback, al een tijdje een bedrijf hebt en benieuwd bent hoe je marketing er nu voor staat. Van eenmanszaak tot hele marketingafdelingen (al durven die dat tot nu toe nog niet echt aan), dat maakt niet uit. Ook heb ik ondernemers geholpen die nog niet zo lang bezig zijn, maar wel al wat dingen hadden laten bouwen en wilde testen of het goed genoeg was voordat ze de markt op gingen. Dat kan handig zijn als je je richt op het hoge segment klanten. Vraag hier je Masterplan aan

Het Media-Masterplan is een uitgebreide analyse van deze 10 dingen: Je social media aanwezigheid, look&feel website, web-teksten, klantreis, videocontent, branding (brand story+logo+huisstijl), inzet traditionele media (radio, tv, print), online vindbaarheid (SEO/SEA/Social ads), overige content (e-mail, webinar, podcast), en als laatste het; uitstralen van menselijkheid. Let op: alleen de relevantste hiervan komen ook daadwerkelijk terug in de video. Je hoort ze dus niet alle 10, maar dit is in de praktijk vaak ook niet nodig. Je kunt hem hier aanvragen

Kan heel erg verschillen, maar uit eerdere edities blijkt tussen de 25-40 minuten. In ieder geval krijg je de grootste kansen te horen op minimaal 5 verschillende gebieden. (die staan hierboven beschreven). Klik hier om een Masterplan aan te vragen

Goeie vraag! Het Media Masterplan biedt op zo’n manier inzicht dat je met heel weinig moeite je eigen marketing plan minimaal een jaar vooruit kan schrijven, of je huidige marketing plan kunt tweaken. De vijf grootste aandachtspunten komen al in bullet points op papier te staan, dus je hoeft er zelf alleen nog maar een planning aan te hangen. Als je slim bent stel je die vraag gelijk in het gesprek wat we nadien hebben, dan hoef je helemaal weinig zelf te doen. 😉

Ook kan het lekker zijn om die inzichten gewoon op zak te hebben en te weten dat wat je doet goed is. Je vraagt een Masterplan aan via deze link

Volgende vraag. Masterplan hebben?

“Kjelwyn is een hele lieve en eerlijke jongen” – Mijn moeder, 2024

Verder, als je benieuwd bent naar hoe het Marketingplan ontstond en m’n ervaring in de media. Dat kun je hier vinden

 

Goede vraag, want die zie ik natuurlijk ook veel voorbij komen. Ik heb ze natuurlijk niet allemaal geprobeerd (dan zou mijn e-mail overstromen van de nieuwsbrieven) maar mijn ervaring is wel dat deze ‘scans’ zoals ze genoemd worden, vooral gebruikt worden als tool om klanten te trekken. Het doel van het Masterplan is anders. Ik zie dit zelf niet als een tool om direct meer te verkopen, het Masterplan staat als één product op zichzelf. Je kunt daarna als het goed is voor een groot deel met je eigen netwerk aan de slag. Natuurlijk hadden ondernemers daarna nog aanvullende vragen, en dan help ik je natuurlijk met veel plezier verder.  Vraag hier je masterplan aan

Haha, lekker brutaal. I like you. noouuu… vooruit. In de vorm van cashback dan. Vraag je Masterplan hier aan en maak een screenshot van deze tekst. Stort ik je achteraf €5 terug, toch weer een drankje. 😉

Voor de rest; mocht je het echt niet kunnen betalen, maar het wel graag willen, laat het me even weten, dan treffen we wel een regeling 👊

Het Masterplan bestaat náást een persoonlijke video-analyse ongeveer een half uur, ook nog uit een PDF waarin je ‘score’ en belangrijkste aandachtspunten overzichtelijk terug te vinden zijn. Na het ontvangen van de video kun je je aanvullende vragen stellen in een videocall. Zo kun je helemaal zelf vooruit. Je begint hier

Sowieso binnen een week, maar vaak al eerder. Ik zal voordat we beginnen altijd een deadline met je communiceren. Het ligt er aan hoe veel mensen je voor zijn. Het begint in ieder geval door hem hier aan te vragen

verrasme@mediamattie.nl

Claudius Prinsenlaan 12
4811 DK Breda

06 13 09 10 55

KVK 75804379

© Copyright Mediamattie 2024

Masterplan Kopen

Start het Media-Masterplan

Heey! Wat supertof dat we dit gaan doen. We gaan aan de slag met jouw persoonlijke Mdia-Meetlat of Masterplan!Ik heb d'r zin in!
- Groetjes, Kjelwyn
Gaan we voor het Media-Masterplan of de Media-meetlat? *Prijs excl. BTW