Dat ben ik
+ nog eens 500 freelancers
Met Mediamattie maken we onderscheidende toffe content met ‘matties’, zodat nie-mand meer om je heen kan! Video’s, podcasts, websites, (radio) commercials, social media posts, animaties…
Al-les wat je nodig hebt om jou op te laten vallen in deze aandachts-economie. Weet je niet waar te beginnen? Stuur een berichtje. Bedenken we samen, onder het genot van je favoriete drankje, een ultieme strategie!
“Kjelwyn is eigenlijk directeur van het hele mediacircus. Hij zet iedere artiest in z’n kracht zodat ze feilloos hun kunsten kunnen showen." - Een mattie
Check hieronder de Mediamattie merkfilm!
Hij is allesbehalve saai, dat beloof ik je :)
Mediamattie is het beste van twee werelden, al zeg ik het zelf...
Een heel marketing-team dat voor jou werkt…
Je laat een glazenwasser toch geen elektriciteit aansluiten? Waarom verwachten we dan wel dat één marketeer zowel kan editen als teksten schrijven?
Keer op keer blijkt dat jouw project het allerbest loopt als we iedereen in z’n kracht zetten. Het netwerk van 500 media-makers heb ik al voor je leren kennen en gescreend, waardoor als we een gouden concept bedacht hebben het ook nog eens uitgevoerd wordt door de allerbeste man (of woman) for the job. Daar hoef jij je 0.0 zorgen om te maken. Lekker hè!
Op de foto v.l.n.r: André (Red Sun Video), Jac (Loeihard!), Tamara (Stem van Tamara) en Youri (YVConcepts)’
lastige naam ;-)
... en toch 1-op-1 contact
Alle communicatie-specialisten zijn het er over eens: hoe minder ‘ruis’ op de lijn, hoe beter een project gaat. Tijdens het project heb je dus maar met één iemand contact: Mij.
Ik stuur voor jou de specialisten aan, zodat jij je kunt focussen op datgene wat je echt leuk vind om te doen. Wij blijven ondertussen slim en snel in contact via Whatsapp, bellen en af en toe contact in het echt. Zo blijf je constant op de hoogte van de voortgang, en natuurlijk mag dat altijd met een grapje. Het moet wel leuk blijven!
Hey, ik ben Kjelwyn. Heb ooit meegedaan aan The Voice Kids, gewerkt voor John de Mol’s Talpa én heb nu zo’n vier jaar m’n eigen mediabedrijf…
Als kind was ik al geobsedeerd door media. In plaats van met blokken torens te bouwen, maakte ik journaals hoe de torens waren ingestort. Op latere leeftijd leerde ik nog beter editen, haalde ik tienen voor de powerpoints in m’n spreekbeurten (de inhoud was vaak een magere 6) en ging ik uiteindelijk de opleiding Media & Entertainment Management doen aan de BUas Breda.
Een stage bij 538 bracht me uiteindelijk als producer bij Radio Veronica en later ook nog 538. Een droom die ik al sinds m’n 14e had. Maar toen deze droom door de coronacrisis letterlijk in 1 dag werd weggevaagd, moest er iets anders verzonnen worden. Mediamattie was geboren.
Eerst nog ikzelf die mijn diensten als social-media expert en tekstschrijver verkocht, maar het besef dat je matties nodig hebt om verder te komen, kwam al snel. Het idee voor het huidige Mediamattie ontstond bij een opdracht voor de Gemeente Tilburg waarin ik jongeren van de straat aan moest spreken. Door een goede samenwerking met een copywriter van een skate-park en een graffiti-artist als designer spraken we precies de (visuele) taal van doelgroep, zonder dat ik zelf ook maar iets van straat-taal kan.
Conclusie: Je kunt niet alles zelf, maar gelukkig zijn er matties.
Inmiddels zijn die matties uitgegroeid tot een poule van meer dan 500 freelancers.
En keer op keer bewijzen de projecten die we doen weer hetzelfde mediamattie-mantra:
Als iedereen in z’n kracht staat, dan gebeuren er magische dingen.